Teknoloji

Ana Sigorta’dan İlk Metal Yakalı Sanal Çalışan “NirvANA”

Ana Sigorta, inovasyon ve müşteri odaklı büyüme stratejilerinin bir kesimi olan “Robotik Süreç Otomasyonu”na yaptığı yatırımla, birinci metal yakalı sanal çalışanı “NirvANA” yı iş süreçlerine entegre etti. Kesimin önde gelen tahlil sağlayıcılarından Doğuş Teknoloji ile iş birliği yapan ANA Sigorta; bir yazılım robotu olan NirvANA ile yaklaşık 20.000 dakika ve 350.000 süreci kapsayan iş gücü tasarrufu sağlarken, süratli ve yanılgısız süreçleriyle de kesimde farklılaşmaya devam ediyor.

ANA Sigorta, inovasyon ve müşteri odaklı büyüme stratejileri doğrultusunda yaptığı yatırımlara bir yenisini daha ekleyerek “Robotik Süreç Otomasyonu” kapsamında birinci metal yakalı sanal çalışanı “NirvANA”yı, Doğuş Teknoloji iş birliğiyle operasyonel süreçlerine entegre etti.

Mükemmel müşteri tecrübesi, çevik çalışma ve dijitalleşmeyi aktif büyümenin anahtarı olarak en üst sıraya konumlandıran ANA Sigorta, “NirvANA” ile birlikte bugüne kadar yaklaşık 20.000 dakika ve 350.000 süreci kapsayan iş gücü tasarrufu sağladı. Maliyet avantajı ve hizmet kalitesinin arttırılmasında sağladığı yararlarla tıpkı vakitte ANA Sigorta’nın kesimde farklılaşma stratejisine de hizmet eden “NirvANA”, daima tekrarlanan ve manuel iş gücü gerektiren operasyonel süreçleri devralırken; şirket çalışanlarına da katma pahası yüksek başka işlere ve gayelerine odaklanmaları için daha fazla vakit yaratıyor.

Hata oranı minimuma inerken, hizmet kalitesi ve üretkenlik artıyor

Ana Sigorta Bilgi Teknolojileri Yöneticisi Özgür Aslan, sigorta bölümünde rekabet gücünü arttırmak için değişen müşteri muhtaçlıklarını gözeterek yeni eserler geliştirmenin ve kusursuz müşteri tecrübesinin kıymetine değinerek şunları ekledi: “Robotik Süreç Otomasyonu, sigorta dalına sunduğu özelleştirilmiş tahliller ile yüksek verimlilik sağlıyor. ANA Sigorta’nın birinci robot yazılım programı olan NirvANA, bir yıl içerisinde altı farklı sürecimizi devraldı ve sıradaki süreçler için de çalışmaya hazır hale getirildi. Sigorta Bilgi ve Nezaret Merkezi raporlarının konsolide edilmesi, tarife idaresi için bilgi sağlanması, finansal kayıtların sisteme otomatik işlenmesi, komitelere ilişkin tariflerin acente bazında işletilmesi bu süreçlerden birkaçı. Yanılgı oranımız minimuma inerken, hizmet kalitemiz ve üretkenliğimiz artıyor. Bu tarafıyla de tıpkı vakitte müşteri tecrübesini mükemmelleştirmemize takviye oluyor. NirvANA, operasyonel süreçlerimizi devralmaya devam ederken gruplarımıza de inovasyon, iş geliştirme ve eser çeşitliliği mevzularında daha verimli çalışmaları için vakit yaratıyor. Dijital dönüşüm, süreklilik arz eden ve yakın takip gerektiren bir seyahat. Ana Sigorta, gerçek süreç seçimi, seçilen sürecin verimliliğe katkısının tespiti, sürecin robot yazılıma entegrasyonu üzere kritik süreçler için dalının en güçlü isimlerinden Doğuş Teknoloji ile sürdürdüğü iştirak doğrultusunda yeni metal yakalı çalışanları da takımına dahil etmeye devam edecek.”

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Kavakpınar Escort
Akşemsettin Escort
Uskumruköy Escort
Sultantepe Escort
Mimar Sinan Escort
Çayırbaşı Escort
Zafer Escort
Kirazlıdere Escort
Turgut Reis Escort
Dağyenice Escort
Katipmustafa Çelebi Escort
Fenerbahçe Escort
Çengeldere Escort
Ömerli Escort
Yunus Emre Escort
Osmanköy Escort
Ulus Escort
Akşemseddin Escort
Altayçeşme Escort
Çağlayan Escort
Yahya Kemal Escort
Merve Escort
Alipaşa Escort
Zühtüpaşa Escort
Nişancı Escort
19 Mayıs Escort
Anadolu Hisarı Escort
Güzelyalı Escort
Havaalanı Escort
Namık Kemal Escort
Anadolu Hisarı Escort
Yavuz Selim Escort
Aşağı Dudullu Escort
Ulupelit Escort
Anadolu Escort
Binbirdirek Escort
Örnek Escort
Mevlana Escort
Piri Reis Escort
Göksu Escort
Bakırköy Escort
Yenibosna Escort
Veysel Karani Escort
Mecidiye Escort